logo-samandehi

تفاوت سیستم اصالت کالا با سیستم گارانتی کالا چیست ؟

۰۹:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱
سرویس:اخبار عمومی سایت

نرم افزار  اصالت کالا برای کنترل اصالت کالاهای ارائه شده در بازار کشور استفاده می‌شود. به گونه ای که مشتری یا مصرف کننده بتواند از اصل بودن کالای خود مطمئن شده و با تولید کننده اصلی کالا ارتباط برقرار کند

گاهی این سوال در ذهن جای می گیرد که تفاوت سیستم اصالت کالا با نرم افزار گارانتی کالا چیست ؟ 
واقعیت این است که پس از آنکه مشتری از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کرد نوبت به سیستم گارانتی کالا می رسد سیستم گارانتی کالا در واقع بخشی از سیستم مدیریت مشتری و یا سیستم و نرم افزار مدیریت فروش است در این سیستم مشتری کد مربوط به کالا را به شماره سامانه شما ارسال می نماید و از همان لحظه گارانتی کالای وی برای مدت معین ( مثلا 6 ماه ، یکسال و ... ) ثبت و شروع می گردد . 
در برنامه نویسی این سیستم مواردی جهت افزایش خرید کالا توسط مشتری نیز در نظر گرفته شده است 
مهمترین ویژ گیهای سیستم گارانتی کالا ، افزایش فروش و سیستم مدیریت مشتریان:
 
1 - از مهمترین ویژگیهای این سیستم می توان به دسته بندی مشتریان به گرو ههای مختلف ( تعمیر کار / مصرف کننده / عمده فروش ) (vip / general) و ....
2 - قرار دادن امتیاز های متفاوت برای هر گروه با ارسال کد مربوطه 
3 - جمع بندی امتیازات مشتری و ارسال به موبایل مشتری در صورت درخواست وی . 
4 - قابلیت تنظیم محدودیت زمانی برا هر گارانتی و یا کد
5 - قابلیت قرعه کشی در زمانهای مشخص و حذف امتیازات و یا انتقال به دوره بعدی و ..... 

به هرحال این محصول ویژه و منحصر به فرد ره رایان در واقع سیستمی است که کارخانه ها، مراکز تولیدی و ...  را به سمت افزایش فروش و رضایت مندی بیشتر مشتریان رهنمون می نماید .با  انتخاب سیستم اصالت کالا و یا سیستم گارانتی کالا و سیستم مدیریت مشتریان و افزایش فروش شما می توانید به عنوان یک تولید کننده برتر ، عزم خود را برای احترام به حقوق مشتری و حمایت او پس از خرید کالا نشان دهید .

همکاری با شما افتخار ماست...
بهانه هایی برای ارتباط...